Concert at Sea

Er zijn in Zeeland ruim 6.000 vacatures die niet ingevuld kunnen worden door de Zeeuwse bevolking. Hiervoor zullen arbeidskrachten van buiten Zeeland aangetrokken moeten worden. Maar hoe pak je dit aan? De Provincie Zeeland heeft een sponsorcontract met Concert at Sea. Dit festival trekt veel mensen van buiten Zeeland dus meeliften op het succes van Concert at Sea is een slimme zet. 

Concert at Sea

Zeeland heeft een krappe arbeidsmarkt. Er zijn in Zeeland ruim 6.000 vacatures die niet ingevuld kunnen worden door de Zeeuwse bevolking. Hiervoor zullen arbeidskrachten van buiten Zeeland aangetrokken moeten worden. Maar hoe pak je dit aan? De Provincie Zeeland heeft een sponsorcontract met Concert at Sea. Dit festival trekt veel mensen van buiten Zeeland dus meeliften op het succes van Concert at Sea is een slimme zet. 

LMG ontwikkelt een campagneconcept dat zorgt voor bewustwording van Zeeland als regio om te wonen en werken (kansen op de arbeidsmarkt) en draagt bij aan overweging van Zeeland door een positief gevoel over leven, werken en studeren in Zeeland over te brengen. Het concept heeft als doel de aandacht van de CAS-volger en nieuwsbrieflezer te trekken en leiden tot een bezoek aan www.zeeland.com.

Het campagneconcept 'Het gras is echt groener in Zeeland' trekt de Concert at Sea bezoeker met beelden waar gras in diverse situaties de hoofdrol speelt. Daarna worden ze persoonlijk aangesproken op functies die in Zeeland gevuld moeten worden. Denk aan 'Hé Huisarts, Hé Docent'. Door slimme segmentatie op zowel Google als Social media en scherpe creatie te combineren is er een unieke campagne gecreëerd. 

Lees meer...

Concert at Sea
Concert at Sea
Concert at Sea

Volg ons op Instagram